Tre stora bokstäver

Mitt hjärta slår för ett lag som ger lycka och kärlek, som folk hatar men jag älskar, tre stora bokstäver sitter på tröjan där hjärtat sitter under. AIK. Det laget som spelar match på fina Råsunda just nu och har gjort 3 mål på mindre än tio minuter. Två färger - svart och gult, en tro - AIK. Det finns inget som är så fantistiskt att vara på plats.
Dock ligger jag i sängen och ser det från datan, mina revben gör galet ont och nu kan jag bara ligga på en sida.

Imorgon fyller min älskling år och det planeras hit och dit i smyg, han vet dock ganska mycket. Munnarna pratar med för stora bokstäver. Min vecka se ganska lugnt ut än så länge, planerar våra dagar i Stockholm nästa vecka. Inget som jag har längtat efter så mycket som den staden, och Råsunda. Men Råsunda väntar i 20 dagar på mig. Stockholm väntar ett par dagar, åh! Shopping, sommar, härliga vackra huvudstaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0