Mrs Lonely

Hej. Jag är lite ledsen faktiskt, har haft en jätte bra dag och varit jätte glad. Men nu är jag lite ledsen, lite ensam. Jag trodde att en helg utan pojkvän och vänner skulle kännas bra och behövligt, jag hade fel. Jag skulle kunna börja gråta här och nu för att jag känner mig så vilsen och ensam. Kanske är det för att jag vet att mina vänner är ute och festar eller för att jag vet att min pojkvän är ute på någon äcklig sportbar och firar sin kompis födelsedag med vänner. Medans dom gör det sitter jag ensam i min säng och känner mig patetisk. Exakt, patetisk. Precis det känner jag, jag känner mig så jävla patetisk. 

Om 730 dagar ska JAG springa maran i Stockholm. Jag måste ha något mål och mitt mål i år har jag redan klarat. Jag följer en tjejs blogg som sprang maran idag, hon är otroligt häftig, jag vill också vara så. Men just i denna sekund är jag Mrs Lonely och ska därför dränka mina sorger i SATC.


Känner redan nu att jag ångrar det jag skrev, skiter i maran, kör kanske på något vårrus eller liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0