Alla känslor på samma gång

När jag kom hem ställde jag mig direkt i köket och började skala potatis, koka potatisen och steka firren. Fisk och potatis med vitlökssås till middag bjöd jag mig själv på! Det behövde efter denna tisdag. Idag har det varit mycket känslor, högljudda bråk och skrik, tårar av lycka, tårar av hat, hat, kärlek, skratt, lycka, glädje, alla känslor har funnits idag. Vet aldrig en dag som varit som denna, med så mycket ord och så mycket allt. Det har varit en lärorik dag men mycket av det som skedde idag har jag inte behövt.

Annars har min tisdag varit helt underbar! Nu sitter jag och lyssnar på "40 Worllds greatest christmas hits 2011" på Spotify vilket jag tycker ni också ska göra! Ikväll bäddar jag ner mig och chokladglass paketet från Sia, en mysig film och sen sova tidigt. Imorgon väntar en kort skoldag, träning och en hel del plugg. Nästa vecka har jag prov tisdag, onsdag, torsdag, och redovisningar på det. Men skriver om pluggskiten i helgen. Hörs lite senare!


Alldeles nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0