Allting är så jävla svårt

Jag vill ha dig tillbaka
Jag vill inte känna som jag gör
Jag vill inte att du ska vara olycklig
Jag kommer kämpa för att det ska vara vi
Jag kommer aldrig ge upp om dig
Hur ont och jobbigt det än blir
Så kommer jag alltid vara här
Det finns ingen annan än dig för mig
Jag försöker vara stark men det är svårt
Jag försöker kämpa för oss men det är ensamt
Du förtjänar aldrig att må dåligt eller vara olycklig
Du är den underbaraste person jag träffat
Du ger mig så mycket lycka att leva för
Jag hoppas jag ger detsamma till dig
Du förtjänar det bästa i hela världen
Och det försöker jag vara för dig
Men vet inte om jag lyckas
Det jag vet är att jag saknar dig
Och att jag vill att du ska vara hos mig
Och att jag vill att du ska vara lycklig
Att vi ska vara lyckliga tillsammans
Och att du känner så som jag gör
Och att du älskar mig för
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0