Crazy - stupid - love

Mötte upp Andreas efter att jag varit och kollat i ett par butiker i Vällingby. Jag ville mest in till Gallerix för dom har 60% på ALLT så var riktigt sugen. Så har dom stängt?! Fattar ingenting. Men jag hoppas på att jag kommer hinna in på Gallerix i stan innan bion. Vi ska gå på Crazy, stupid, love. Den verkar riktigt bra, rolig och fin. En romantisk, drama, komedi. En film som passar mig i smaken helt perfekt!

Nu sitter jag och dunkar sönder alla bra Glee-låtar och suger på lite Werther's original. Jag tror eller jag vet att Glee kan göra alla låtar till bra låtar! Underbart.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag såg den där filmen i söndags i södertälje, den var bra :) fast jag inte fattade i slutet, haha men den var bra :) och barnflickan är knäpp!

2011-11-01 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0