För 4 år sen

Jag har haft en helt okej kväll med mig själv. Fortsätter framför tv med The Big bang theory och O.C på datan. Jag har varit själv med mina tankar och jag har tänkt på de senaste 4 åren. Jag har varit med om så otroligt mycket, dåligt, bra, underbart, hemskt och kärleksfullt. Det har varit ett par år som har fått mig att växa. Fått mig att lära känna mig själv och fått mig att veta vad jag vill. I framtiden och i nuet. Imorgon ska jag göra allt i min makt för att försöka lyckas med det också.

Det här var jag, 2009 - det bästa året i mitt liv, hittills.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag saknar oss som vi var då när jag ser sånna här bilder. det var så jävla bra. VI var så jävla bra! <3

2011-11-10 @ 19:28:23
Postat av: Jennifer

jag saknar oss som vi var då när jag ser sånna här bilder. det var så jävla bra. VI var så jävla bra! <3

2011-11-10 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0