I won't do that

Imorse när jag vaknade såg jag att Andreas låg i soffan och sov, så smög dit med vårat gigantiska duntäcke och la mig på honom och sov lite. Vaknade upp på golvet sen, helt galet! Efter ett tag vaknade vi till och satte på en film. Inte förrän nu så har vi mättat våra magar. Nu spelar han och äter maten som jag lagade, jag själv sitter och tittar på OC och äter mackor.

Om ett par timmar ska han åka tillbaka till Enköping. Fy, kommer vara själv ikväll och inatt. Tråkigt men ska nog titta på film på våran gigantiska tv. Imorgon klockan tre ska vi mötas i Sundbyberg då Axel blir 2! Vi köpte en present igår till honom. Nu ska jag hoppa i duschen, testa bodybutter och mitt nya balsam! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0