Jag biter mig igenom

Har så förbannat ont i magen, precis vid mitt ärr också. Jag orkar knappt sitta. Men all smärta som jag haft under de senaste månaderna har jag jämför med 9-12 augusti, då känns det knappt som någon smärta. Under de dagarna mått jag otroligt dåligt, inte tänka på vad som kunde hänt.. Men nu tänker jag inte på det utan jag blickar framåt och känner att den smärtan jag känner just nu är inte så farlig, jag biter ihop.

Jag ska sätta mig och plugga spanska, sen städa, sen plugga naturkunskap. Har förövrigt tappat bort mitt pluggschema, då håller man verkligen inte koll! Ska göra ett nytt, ett ordentligt. Nu skulle jag egentligen visa er mitt kap jag gjorde på stan idag men det är för mörkt för att fota just nu så ni får se imorgon! En rosa snygging som är perfekt för träningen i vinter. 

För mig känns det som det är söndag idag, helt galet. Men jag tror att det känns så bara för fredagen var såååå lång och kämpig. Men nu väntar ju underbara spanskaplugget! Kram.


Jag bläddrade och klickade, så blev det denna osnygga bild.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

lycka till med allt plugg <3

2011-11-19 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0