Jul 2011

Jag håller på att göra en ny spellista på Spotify - Jul 2011. Två av mina "roliga" jullåtar, Lady gaga - Christmas tree, Sean banan - gott nytt jul. Sen de vanliga jullåtarna "julen är här" osv. Och sen lite nya jullåtar som t.ex Justin Bieber - Mistletoe. Mysigt med jul.

Vintern är ju min favoritårstid och julen är min favorithögtid! Plus att jag fyller år den 22 december vilket ger vintern och julen ett stort extra plus! Jag kan förstå att människor inte gillar kylan, men alla gillar väl julen?! Det är ju helt underbart att ge bort julklappar, samlas med släkten, kolla på Kalle Anka och träffa tomten! Jag längtar till december - årets bästa, roligaste, mysigaste och finaste månad!


Där jag trivs som bäst - i mitt vinterland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0