Låt aldrig hoppet försvinna

Har gjort en julspellista på Spotify och på datan, håller på att ladda ner FEM romantiska julfilmer som jag kommer titta på, en varje vecka till julafton. Börjar ikväll och ska nog kolla på The Holiday, älskar den!! Perfekt, åh vad jag gillar julen. Om det var för ca en månad sen skulle jag skriva att jag älskar jul men just nu gillar jag bara julen. Det finns mycket saker som fattas just nu och när allting är i ordning igen så älskar jag jul, men innerst inne så är det klart jag älskar jul!

Har städa rummet och pluggat, ska hoppa in i duschen medans julmusiken spelar på högsta volym! Sen väntar en tidig middag, eller sen lunch. Vilket som, jag är galet hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0