Lugn och ro, och plugg

Äntligen helg! Efter en otroligt jobbig vecka som har tagit mina tårar och krafter. Nu är det helg och jag ska ta det lugnt, plugga som en galning och träna. Efter min träff med Andreas träffade jag Carro på stan, med långa huggtänder och "blod" på halsen, studentfesten är i full gång med andra ord. Tråkigt att inte kunna vara med men efter den här veckan hade jag inte gått ändå.

Jag har ett stort religionsprov på tisdag som jag ska plugga till varje dag nu. Mycket fokus på det. Imorgon ska jag träna med jag ska framför allt sova ut. Det behöver min kropp och själ. God natt, nu ska jag kolla på slutet av Idol och min favoritserie - Modern Family.


Mitt hjärta är snart lagat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0