Om ingen annan gör det

Ja då kan väl jag uppdatera eftersom ingen annan blogg gör det(!!!), det irriterar mig extremt mycket. När man inte har någonting att göra och kollar alla bloggar om och om igen utan att dom uppdaterar. Irriterande! Jag är just nu irriterad på det mesta, kanske lite pms-varning, nej tack! Sitter och kollar på lite "saker" till en "sak" i februari och det är inte till Kina. Utan en lite hemlighet typ. 
Har för övrigt nästan kolla klart på hela O.C säsong 3, ett avsnitt kvar!! Sen är det bara sista säsongen kvar, sorgligt. Får börja med OTH sen. Men nu ska jag lägga mig på vovvens mjuka bak och mysa!


Så där känner jag mig just nu - frusen, ensam, lite deppig och galet kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0