Osäker

Är så jävla osäker inför svenskan imorgon. SÅ HIMLA OSÄKER! Jag vet att jag inte skulle vara det nu om det inte vore för allt som har hänt.. Jag har ingen annan än mig själv att skylla. Men jag hatar att känna mig så osäker. Jag struntade i spanskan och litterär gestaltning och fokuserad bara på svenskan istället. Det gick inte som jag ville men jag blev väl klar.. Nej, jag tror inte ens jag är klar. Jag är glad att jag inte har några mer läxor sen, kan verkligen inte fokusera när jag mår så här.

Min arm fick ingen hjälp och gör fruktansvärt ont, jag kommer inte kunna träna min arm förrän den är helt bra. Fan. Får fokusera på ben, rygg och mage istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0