Plugg x10

Skrev nyss ett inlägg men min data la av. Typiskt. Men jag har fullt upp idag med att plugga till mitt prov som jag har på tisdag i religion. Det är riktigt stort och mycket att komma ihåg och eftersom jag vill ha högre betyg än G så kämpar jag hårt! Mamma bakade lite muffins så jag ska ta några, sätta mig i köket med tända ljus, ett glas mjölk, fin musik och böckerna och plugga hela dagen. Mamma tog med sig Elsa ut i skogen så är helt ensam hemma!

Jag hoppas att veckan som kommer nu kommer gå snabbt. Måndag - plugg. Tisdag - plugg och prov. Onsdag - träning och plugg. Torsdag - prov hela dagen. Fredag - troligen Busborgen. Helgen - ta det lugnt med en hel del plugg. Roligt va? 3an är inte så enkel som jag trodde. Det blir säkert bättre nästa termin. Snart är det ju jullov, halva november har snart gått! Galet. Jag gillar det. Igår när jag gick och la mig var det 2 minusgradet ute! Jag bara längtar efter snön..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0