Reseplaneraren

Nyduschad och är igång med packningen. Tur att jag fick träningsväskan av Andreas så jag slipper packa allting i min lilla resväska. Kollade reseplaneraren och om två timmar ska jag vara framme i Sundbyberg, haha, kanske låter lite långt dit men tar tunnelbanan in till centralen vilket tar en halvtimme och sen tar det ca 8 minuter till Sumpan. Så gör mig klar i tid så jag kanske hinner ta en EH varm choklad! Jag har inte riktigt någon aning om vad jag ska ha på mig, sätter nog på mig något av mina nya linnen och en kofta.

Måste komma ihåg och packa allting nu. Det är väldigt mycket som ska med! Jag kommer troligen inte blogga något mer i Stockholm utan jag skriver när jag är hemma i Enköping igen. Ha en underbar lördag så hörs vi framåt kvällen!


Läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0