Smärta som nu

Av all smärta, lidande och ångest jag någonsin haft finns det ingenting emot vad jag känner just nu. Jag känner smärta när jag inte vet hur du mår, hur du känner och hur allting blivit som nu. Jag känner lidande för pga det som händer kan jag inte sova, jag har svårt att äta lika mycket som förut, men mest lidande för oss, det ska inte vara så här mellan oss. Jag känner ångest för jag vill spola tillbaka tiden, vill absolut inte att det ska vara så här mellan dig och mig.

Du betyder världen för mig, det finns ingen person som jag känt liknande för. Jag är förkrossad. Jag vill bli förlåten. Jag vill att du ska säga att du älskar mig. Jag vill bara höra och se dig här och nu.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0