Ta hand om er

En bloggerska ska har en helt underbar blogg skrev ett inlägg om att hon har fått cancer, jag fick en klump i magen och blev helt ställd. Cancer. För det första så avskyr jag ordet cancer, det är ett jobbigt ord att skriva och att säga. Men tänk att få ett sånt besked, hur skulle man reagera, vad skulle man göra. Det finns otroligt hemska berättelser om den sjukdomen. Jag hoppas aldrig någon i min närhet drabbas av det, jag hoppas ingen drabbas men det vet vi alla är nästan omöjligt. Alla som har personer i närheten med cancer hoppas jag tar hand om dom och visar sitt stöd. Och jag hoppas inom en snar framtid att så många som möjligt överlever cancer och kan leva livet till fullo. Ta hand om er älsklingar!

Alla kan göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0