The Holiday

The Holiday, älskar den filmen, underbar, rolig, fin och helt galen! Plus att det är jul där och snart jul här, det gör allting bättre för stunden. Ligger under mitt rosa täcke med vita prickar, min kudde ser likadan ut, så otroligt mysigt och jag önskar att jag inte vore ensam för det gör ont i hjärta med tanke på allting som har hänt den senaste månaden. 

Imorgon har jag sovmorgon till 10 och sen prov i foto, fyfan. Hade ett papper som jag hade skrivit upp lite viktiga saker, men tror ni att jag tappade bort pappret då? Jarå! Haha, fyfan... Men jag klarar mig, hoppas på att provet inte är allt för svårt. Och efter provet har jag filosofi sen slut! Mycket skönt.

Snart har halva filmen gått och då är det ca 50 minuter kvar, så alltså kommer nog klockan bli ett innan jag somnar, men det gör väl inte så mycket, äsch. Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0