Till dig

Enligt mig, enligt det jag läser som du skrivit till mig genom allting. Så tror jag på våran kärlek. Jag tror och jag känner våran kärlek, genom medvind och motvind! Ingenting ska få krossa oss. Du har sagt, jag har sagt att vi aldrig kommer hitta någon som oss, vi känner den där känslan som väckte oss till liv, som fick våra hjärtan att slå extra hårt, extra snabbt bara för dig, bara för mig. Om jag kunde så skulle jag ge dig allt i hela världen, för du betyder så mycket för mig. Det finns ett tomrum i mitt hjärta som bara du kan fylla, det har alltid varit så. Du fyller alla tomrum som jag nånsin haft. Jag vill ha den kraften för dig också. Jag vill vara din speciella tjej, som dina ögon fastnar på, som dina armar inte kan släppa. Jag vill vara den enda för dig så som du är den enda för mig. Vi är en, vi har alltid varit ett team tillsammans. Vi ska alltid vara ett team, du och jag. Ingen har behandlat mig så underbart som du har, jag kommer förevigt att älska dig. Oavsett vad så är mina känslor framme. Jag kommer förevigt och föralltid vara din, så länge du vill ha mig. Du är min soulmate, vad skulle jag göra utan dig? Vad vore jag utan dig? Jag vill aldrig veta. För det enda jag vill veta är att du älskar mig, att du och jag är en, att det aldrig kommer bli såhär igen. Jag älskar dig mer än jag nånsin kan säga. Jag har aldrig älskat, känt sån här kärlek, varit så här kär i någon annan, förstår du då att du är speciell för mig, du är den absolut enda för mig!

Med all kärlek jag någonsin kunnat/kan ge dig, din förevigt R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0