Vill ingenting förutom det

Jag är jätte seg idag, vaknade flera gånger under natten och sov riktigt dåligt. Nu har jag jätte ont i huvudet och känner mig hängig. Idag är det en sån där dag jag önska att jag inte var ensam, ha sällskap och titta på någon serie hela dagen. Jag har en klump i magen och önska att någon kunde sparka bort den. Jag vet exakt hur och vad men det tar tid. Jag avskyr att må så här. Jag vill spola tillbaka tiden och allting kunde vara som då. Allting var så färgglatt, jag var glad, jag vill göra omgivningen färgsprakande medans nu vill jag ingenting, jag vill ligga i sängen, kanske plugga då och då men annars inget. Jag saknar allting och jag får skylla mig själv. Men jag känner inte ens någon motivation. Jag gjorde det igår, lite. Men efter flera jobbiga drömmar och en jobbig natt så vill jag ingenting annat än få en gigantisk kram. Nej usch vad jag känner mig dålig idag. Nu ska jag titta på O.C, hoppas det hjälper mig lika mycket idag som det gjorde igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0