Högskoleprovet

Nu är den här dagen här, dagen då det är dags för mig och flera flera andra till att skriva Högskoleprovet. För mig är inte det här en superduper viktig grej, jag går ju fortfarande på gymnasiet och har en gång till att skriva innan jag går ut. Men jag vet hur det är för vissa andra, framtid eller inte, typ. Jag känner att jag kunde ha behövt mera sömn inatt för att jag ska vara pigg, glad och ha hjärnan igång hela dagen. Men icke, jag sov ca 4 timmar. Icke godkänt. Provet slutar halv fem, fyfan. Kommer lägga mig och sova direkt när jag kommer hem! Ikväll behöver jag en rejäl myskväll(förstår du det Andreas?!).

Men nu ska jag kolla så jag har allting rätt, vilken sal, vad man ska ha med sig osv... Ha en underbar dag och till er som också skriver - LYCKA TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0