Löjligt lycklig - igen

Mina ben är jätte trötta och min kropp vill sova men jag, vad nu jag är, sitter här och lyssnar på musik, kollar in min snygga pojkvän och känner mig så jäkla lycklig! Det har varit en fantastisk dag som har gjort mitt humör galet glatt. Har lite nytt att visa er, vilket jag nog kommer göra imorgon. Sitter just nu i den mysiga hoodien, den kommer hålla mig varm i vinter - utan tvekan!

Jag ska börja tänka lite på mitt "tal" i svenska B som ska göras torsdagen efter lovet, har ingen aning om vad jag ska prata om tyvärr. Hörs om en stund igen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag höll mitt förra veckan :) pratade lite om att vi är på en resa nu (skoltiden) som tar slut i vår och att en ny börjar då. eh, lite svårt att förklara men jag kan skicka det till dig om du behöver inspiration :)

2011-10-31 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0