Pluggkväll

Jag sitter här och boooorde göra svenska MEN det är ju bara för tråkigt... Trodde svenska på gymnasiet inte skulle vara som den är. Men ska börja, måste bara uppdatera här först.

Ja, efter skolan tog jag bussen till Strängnäs, åt pizza, fikade, pluggade och pratade. Blev helt slut i kroppen och själen men det hindrade inte mig från att busa med Albertina och Svante som var här en timme. Jag och Abbe satt och pluggade, lite skillnad på hennes(hon går i 2an) och på mitt plugg, men vi hjälptes åt. Det var mysigt. Nu ska jag sätta igång med svenskan som ska vara KLAR imorgon, på morgon. Åh, imorgon går jag till 17.30... Får fan ta med äpple och vattenflaska till skolan, måste överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0