PMS

Min anledning till att jag inte bloggat idag: PMS! Sorry men om jag hade bloggat så hade jag bara klagat. Klagat på skolan, plugg, mens, sex- och chokladsug, killar som kallar tjejer för "jävla fitta" utan anledning(!!), vädret, mitt humör, ja allt..

Skolan gick rätt bra trots all smärta och PMS. Har planerat helgen med mamma, ska bli kul! Vi ska till Bromma med några andra och se när min bror och hans tjej ska flyga! Häftigt värre. Nu ska jag göra lite hemlisar. Ska sen berätta vad min uppgift i Litterär Gestaltning är till nästa onsdag är. Så rolig! Fast ändå tråkig. Men jag tror det kommer bli bra, hade blivit perfekt om jag kunde träffa Jennifer innan. Äsch, berättar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0