Återigen..polisen!

Igår efter jag mailat polisen ringde de faktiskt upp mig! Blev chockad men ändå rätt glad för att få kommunicera med dom. Så då gjorde vi det. Typ. Jag var så arg och irriterad på deras s.k "arbete" så dom fick en det skäll men efter alla misstag och övertramp får de väl fatta något! Hur som helst, jag fick det jag ville ha sagt dock utan någon bra respons. Idag ringde de upp mig IGEN! Fattar inte varför men de ville ställa frågor. Jag svarade ärligt och rakt.

Nyss loggade jag in på Facebook och ser att vissa av mina vänner och vänners vänner i torsdag blev taggna i torsdag helt utan anledning. Så tråkigt. Om polisen ringer mig igen, då är jag inte lika trevlig längre. Hehe. Men om man inte varit med om det själv, är det svårt att förstå - Till er som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0