I'm afraid

Jag har alltid skrivit av mig i bloggen. I tre år har jag skrivit tankar, händelser och känslor. Det kanske inte är alltid jag vill prata med de närmaste och då väljer jag att skriver här istället. Nu vet jag inte hur det kommer fortsätta. Jag mår inte bra, jag är inte glad, jag är rädd för det mesta, jag känner obehag för det allra minsta. Jag mår inte bra, jag mår dåligt. Riktigt äckligt dåligt. Och det beror inte på en person. Det beror inte på någon. Det beror på allt. Fast ändå inte. Beror det på mig? Tankarna jag har vill jag inte ha. Men kan inte sluta tänka tanken, vore det bättre om jag      . Ibland blir jag faktiskt rädd för mig själv, men mest för mina tankar. Det känns som det finns en del jag inte kan kontrollera. Fuck it. JAG MÅR SÅ DÅLIGT. Men jag tycker inte synd om mig själv om ni tror det. Nej nej, det är nog det sista. Jag är mer rädd. Jag är nog bara rädd. Och mår dåligt. Och är ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0