Lita Claw

Jag kan tipsa alla tjejer om en modell på skor som är sjukt sköna att gå i och är riktigt snygga, det är Jeffrey Campbells Lita! DE ÄR FANTASTISKA! Jag älskar mina, går i dom ofta. Dock är mina väldigt somriga och i höst tänkte jag köpa ett par till, vill helst ha ett par svarta och när Henry Kole la upp dessa på Facebook höll jag på att dö! De är ju sååå snygga, jag bara måste ha dom i höst. Kan redan tänka mig massa outfits och grejer till dom! Gash.. Love them!!


De är ju bara för snygga, enligt mig. Jag vet att många inte gillar modellen och tycker den ser klumpig ut, men mina sprang, hoppade och gick jag i under min studentdag - de är grymt sköna! Och snygga!
Dessa kommer till försäljning i Oktober, väntar man på något fint så väntar man aldrig för länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0