Galet

Alltså.. Jag vet inte ens hur jag ska börja. Jag satte på matchen på mobilen och får sms "2-0!!", tänkte att personen nog hade skrivit fel men när jag kollade sen stod det 3-0! AAAH vilken glädje! Och nu har period 2 börjat och det står 4-0, mitt hjärta brinner för detta lag. Vet inte hur det har blivit så, alla i min familj är Djurgårdare och så blev jag förälskad i AIK 2007, sen dess har jag aldrig blivit sviken av det lagen, varken i hockey eller fotboll. Det är något speciellt. Och jag vet att 2012 är ett känslosamt år för mig och alla andra svart gula hjärtan ute i landet. Och detta år kommer bli magiskt.

Nu ska jag tillbaka till matchen! 



Update: 5-1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0