En glad AIK-brud

Hej på er igen! Sitter nu med två ostmackor och lite kall choklad. Har följt derbyt med min AIK-tröja på, 4-3 till gnaget och ett leende på mina läppar! Trots allting som hände på plats så är jag ändå glad och lättad över att de personer jag kände där klarade sig och är trygga. Inte så roligt när det blir så där på derbyn, eller matcher i storhet.

Nu ska jag mysa framför SATC och sova en riktigt god natt. Har haft en jobbig dag psykiskt och fysiskt, mest psykiskt då jag fått veta saker om en viss person som jag inte trodde något illa om. MEN, nu är det som det är och den personen är långt ute ur mitt liv och kommer knappast tillbaka. Men det är inte lätt att hantera. Så jag försöker göra det bästa av situationen så därför blir det shopping i Stockholm imorgon, pulkaåkning på lördag, träffa syrran på söndag, röda korset på måndag! GREAT. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0