Hunden, katten och jag

Oj oj oj, vilken huvudvärk jag haft idag, verkligen hela dagen också! Men det är en av symptomen för lunginflammtion så får väl stå ut. Men den släppte lite efter min dusch (skrev först musch haha!). Har fått trevligt sällskap ikväll och åt min middag på golvet tillsammans med katten och hunden, vi har verkligen mysigt när vi är själva hemma! Men imorgon SKA jag till skolan, fick veta att vi har en timmes sovmorgonen men har lovat lilla Märjis att möta henne tidigare så får bli så! Sen så går jag till fyra och då ska jag till läkaren sen ska jag fixa massa viktiga saker imorgon också, som boka möten och grejer. Kul kul!

Nu skriker magen efter något så blir en macka och SATC!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0