Kinas styrelseskick

En mixad blandning av Kinas styrelseskick ska jag redovisa om mer än en timme. Fick göra om nästan allting då jag såg att jag hade gjort en sak fel. Typiskt.. Nu hoppas jag iaf att den är klar för orkar inte ändra mer. Har duschat och ska dra på mig lite kläder och sen ladda upp inför redovisningen. Känner mig seg och hängig idag med, såklart.. Men det ska bli skönt att få detta gjort. Sen ska jag hem och jobba med en annan uppgift. Fy vad jag har saker att göra.

Det ser nästan ut som vår ute idag! Känner för att gå på en riktigt lång promenad men nej nej, får icke det. Kanske en kort? Hmm.. Jaja, dags att sätta lite fart här. Kram!


Budapest med SPINT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0