Mina solstålar

Fyfan va allting blir svårt ibland. Det är jobbigt just nu, allt är jobbigt, svårt och mörkt. Längtar efter ljuset. Det finns människor jag ser upp till, avgudar och blir helt förtrollade av, dessa människor är de bästa jag vet. Att vara med dom, smsa och prata med dom, uppleva saker med dom. Det är mitt ljus just nu. Ingenting annat. Sommaren 2012 kommer ändå vara den bästa sommaren, efter 2009. Tror jag. Jag vill att mitt humör, mitt mående ska ljusna och det där som saknas ska komma tillbaka, det där mörka ska bort. Det mörka ska bort. Jag vet inte hur, men det ska bort. Jag behöver mitt ljus, ljuset och glädjen från alla mina solstålar. Less på att vara ledsen.

När jag hörde sanningen trodde jag aldrig jag skulle klara mig. Jag kände mig så ensam. Nu känner jag mig svag och ledsen. Jag behöver er. Solstrålar. Jag berättade för mina närmsta strålar och jag fick kraft, kärlek och stryka och stöd av dem. Precis som jag behöver. Hela vägen ut igen. Från det mörka till det ljusa. När jag kommer igenom det här ska jag ge tillbaka, jag vet inte hur. Men ni förtjänar allt i hela världen, för när jag behöver er finns ni där. Det som gör mig lycklig och stark är NI.





Tusen kramar, pussar, glädje och kärlek till er. [La bara upp lite random pics]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0