Någon som är ingen

Du skulle kunna ta allt jag har men ändå tar du ingenting ifrån mig. Du kan gömma saker från mig men inget blir bortglömt. Du kan hata men jag kommer älska. Du kan se ner på dem du vill men jag kommer alltid se upp till dem. Det finns ingenting du kommer få förstöra mer än vad du gjort. Jag kommer ignorera dig, inte prata med dig, inte kolla åt ditt håll om jag så måste, för att du ska förstå vad du gjort. Det är du som kommer förlora på det, jag klarar mig utan dig trots hur nära vi stått, men saken är den.. Jag har så många fina människor i mitt liv och jag behöver ingen, INGEN som försöker förstöra, se ner på dem eller hålla på så som du gör. Jag klarar mig med mina fina människor. Jag behöver inte dig. Det är sorgligt att inte kunna ha dig men du gör dina val, jag gör mina. Lev ditt liv på ditt sätt, med din attityd och dina villkor, jag kommer inte delta i det längre. So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0