why i smile

Ligger i sängen, kanske min sista natt i fina Karlshamn. Det har varit fantastiskt och den här tiden borta har verkligen varit bra för mig, något jag verkligen behövt. Känner att jag kommit närmare min fina syskonbarn, så glad över att vara moster till varenda kotte! Känner också att jag vet mer nu, vilka som saknar mig och hör av sig och vilka jag saknar. Varför jag valde att blogga nu var för 1 - jag kunde inte sova pga min hosta 2 - jag saknar min bästavän så GALET mycket! Har snart gått en månad sen jag såg henne sist, fyyyy! Längtar hem men ändå inte. Mår bra när jag är här, känner mig fri, inga krav, ingen stress eller press, bara få vara mig själv och göra vad jag vill. Men när jag kommer hem drar jag iväg på nya äventyr återigen, denna gång med röda korset! Ni får ha det så gott, kramar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0