Igång

Jag är så jäkla stolt över mig själv för det jag gjort ikväll. För det första så blev det inget godis, inte en enda bit godis! För det andra så köpte allt jag behöver inför mina nya vanor, ny frukost och nytt allt! För det tredje så skrev jag ett matschema och träningsschema. För det fjärde har jag suttit och pluggat filosofi i nästan två timmar, så jäkla bra! Men känner mig lite konstig när jag gör det en fredagskväll.. Det är ju fredagsmys! Så sitter jag och pluggar, men så kan det bli. Nu ska jag ta mig kraft att städa lite. Vad är det här för kväll egentligen? Men jag känner mig så fri, på något sätt. Ska plocka lite på rummet så jag inte behöver göra allt imorgon.

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0