Allt annat än pigg

Idag är jag trött så in åt helvete, seriöst. Igår vaknade jag utvilad efter ca 10 timmars sömn, idag fick jag knappt sex. Men imorgon, då ska jag sova tills jag vaknar med ett stort leende på mina läppar, känner mig pigg och utvilad. Äntligen lite ledighet. Men det betyder - otroligt mycket att fixa idag. 3 uppgifter som är gigantiska ska in idag! 3 prov nästa vecka och en dag är klassen i Stockholm. Det är bara att köra. Fyfan så utmattad jag är. 

Nu äter jag frulle, kollar på Nicki Minaj och skickar mail till mig själv. Och så är min mobil lite knäpp idag igen, som vanligt. Blir så trött på det, men nu, äntligen, laddar den! Kram!


Albertina skrev sitt namn på mig, sen berättar hon att det bara går bort med en viss penna. Man tackar...
På andra armen skrev hon A.I.K. stort. Sånt man får ta som moster?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0