Derbyfest

Då var det dags. Morgonen börjar med att jag vaknar och är skönt utvilad. Duschade och gjorde mig ordning för skolan i lugn takt. Kommer ner och fixar frukost, startar datan och loggar in på Facebook. Då ser jag att skolan är avstängd idag och alla är lediga. Blev arg för stunden men sen hoppade jag runt och skrek av lycka! Nu är jag nästan helt klar, ska bara ut med hunden och sväng och fixar håret.  Om en halvtimme kommer mamma och hämtar mig sen åker jag direkt till Stockholm för idag är det sista hemmaderbyt på Råsunda, någonsin! SÅ JÄVLA KUL. Glömmer allting för ikväll och eftermiddag och barar kör. Så rätt. 

Och så är det en månad till studenten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0