2013

Under år 2013 kommer jag troligtvis åka bort härifrån. Från Sverige till andra sidan jorden. Jag har mer än ett halvår på mig att göra mig redo men det känns så jävla bra! Jag har det jag alltid önskat mig här i Sverige och framför allt i Stockholm men jag är en riktigt äventyrare och jag klarar knappt av en slapp dag hemma liksom. Så till härliga USA kommer jag åka till, själv. Men jag har otroligt fina släktningar i San francisco som jag kommer vara hos först, sen funderar jag på att på hem vägen stanna 1-2 veckor i New York. När jag ändå är i det landet så tänker jag absolut inte missa NY! Men det blir framåt juli. Det känns som jag behöver det. Så det ska jobbas och spara massa lappar i månaderna fram tills färden. Det är mina planer, kram!
 
Och jag vet att jag har världens finaste stöd här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0