Håller ni inte med?

DET ÄR NÄSTAN ETT SKÄMT HUR dåligt jag sov natten till idag, HUR nere jag varit under hela dagen, HUR trött jag varit och HUR jag mår nu. Men som sagt, jag trodde det var ett skämt när jag vaknade igår natt och var helt klarvaken. Gav mig en bitchslap och försökte sova vidare, hur länge var jag vaken? Allt för länge. Spelade biljard. BILJARD. Något man inte borde göra om man är NYKTER, det är MITT I NATTEN och man BORDE sova. Jag kommer ihåg när vi spelade biljard på hotellet i Kina, åh tiden.

HUR SOM HELST, idag ska jag ta en dubbel dos av min medicin och sist jag gjorde det var av MISSTAG och då sov jag bättre än jag någonsin sovit och jag sov så djupt också. Så jag ska äta min macka först, så jag inte däckar så fort medicinen börjar verka. VARFÖR jag skriver mer CAPS är för jag vill utmärka vissa saker i detta inlägg, kanske ska börja med det, LITE roligt, nej nu överdrev jag. KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0