Jag saknar dig Gamla stan

Asså... Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men... Det finns ingenting att göra i den här staden. Jag vet inte vad det är men jag mår så dåligt när jag är här. Så fort jag kliver av tåget i Stockholm försvinner allt. Jag tänkte på det igår och när jag befinner mig i Stockholm är jag en helt annan människa. Det är sjukt. Jag trivs så bra i staden, miljön, människorna och allt. Jag kan inte förstå när människor säger att de inte gillar Stockholm, men vi alla är ju olika. Jag älskar att gå från Drottninggatan, följa den stora gatan och gå igenom Gamla Stan. Jag kan gå och prata och bara njuta av allt, jag går in i varje liten butik, jag kan gå tyst och bara ta in allt. Det är så perfekt. Om 50 år vill jag gå på samma gata, känna samma känsla och leva. Jag MÅR SÅ BRA av Stockholm. Hur ska jag kunna förklara det? Jag behöver egentligen inte ha något sällskap alls för att må bra i Stockholm, jag bara gör det ändå. Men att veta att min kille och jag har det så jäkla bra, i Stockholm, gör mig så otroligt lycklig. Jag har verkligen hittat hem där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0