We'll keep on fighting

Känslan.. När jag vaknade imorse... Gick upp, kollade ut och såg FROST på taken, åh då blev jag allt glad! Jag älskar vintern och allt vad det innebär, jag är en riktig vinterperson och redan för någon dag sen hade jag funderingar kring att i framtiden köpa ett ställe i Alperna. Alperna är så vacker under hela året! Jag har varit där när det varit 30+ grader och -20! Det är alltid lika underbart. Jag har klättrat, klappat kossor, åka snowboard och massa annat i Alperna. Så att ha en bostad där skulle vara en dröm.


Idag är jag själv igen, jag är alltid själv nu för tiden. Jag ska planera lite mer inför mammas födelsedag nästa söndag, hon har ingen aning men hon kommer få en överraskningsmiddag med nästan alla! Nästan alla hennes barn(alltså mina syskon), kompisar, familj, släkt, nära och kära! Jag VET att det kommer bli helt kanoners!

Idag ska jag börja mitt bakande. Tänkte baka en kladdkaka tills ikväll. Mamma och jag ska ha tacokväll och då blir nog kladdkaka bra som efterrätt! 

Nu ska jag få in allt jag vill säga i ett enda inlägg..

Det känns konstigt att vara i Enköping den här helgen, jag är aldrig i Enköping längre, speciellt inte på helgerna. Jag avskyr den här staden och saknar verkligen Stockholm. Men snart är jag tillbaka där jag ska vara. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0