Honom

Vi är så olika att det nästan är skrattretande, vi är så lika att man blir galen. Jag har hittat den, den där rätta, the one. Han kan få mig så arg så jag bara vill skrika åt honom, han kan få mig så glad så jag bara vill skrika åt honom. På en sekund kan han få mig att känna mig som om jag är på toppen av världen, han får mig att vilja stanna där och dela den platsen och känslan med honom, just bara honom. Han och jag, vi har gått igenom blod, svett, tårar, kärlek, bråk, resor, minnen, allt har vi gått igenom. Och än idag står jag här och kollar in i hans perfekta mörkblåa ögon och säger att jag älskar honom, för det gör jag verkligen. Jag värdesätter han högst utav alla för han är den enda som fått mig att må som bäst, lyckligast och galnast på en och samma känsla. Jag uppskattar allt han gör för mig och för oss, jag skulle ge honom hela världen om jag så kunde. Nu ger jag han det jag kan - mitt hjärta. Du är min kärlek, du är mitt allt. Du gör mig hel, du gör mig kär.
 
Sen första augusti en varm sommardag då Pride hade sin parad genom Stockholms gator, sen den dagen då du gick och tryckte mig så tätt intill dig du bara kunde, sen det ögonblicket då vi stod på stentrappan på Söder och vi hade våran första kyss, sen dag ett har jag älskar dig och gett dig hela mitt hjärta. Till den dagen då jag tar mitt sista andetag, till den dagen har du mitt hjärta och min kärlek.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0