4 dagar kvar

Jag vet själv av mina erfarenheter att när man har en depression måste man gräva i livet, komma på vad som gör en lycklig, fri, glad och sig själv. Och det är väl ändå det svåraste - att själv komma på vad som gör dig glad. Sätta dig i första hand. Så igår började jag skriva lite om vad som gör mig så där glad att jag inte har någon ångest, panik eller depression. Bland annat så är det AIK, det kanske låter jätte löjligt för dom som inte förstår. Men att få vara en del av en sån stor klubb och supporterklubbarna är fantastiskt och otroligt roligt för mig. Det får mig att le och känna glädje i livet. Och nu är Allsvenskan äntligen igång igen. Förra säsongen vad den nästbästa jag varit med om på plats(2lax9 var bäst än så länge!), det var sista året på Råsunda, alla hemmamatcher var de sista och samtidigt spelade laget i Europa också. Helt otroligt!
 
Supportrarna på Norra växte och nu flyttar vi till Nationalarenan. På söndag är första matchen mot Syrianska vilket jag tror vi vinner med 2-0 eller 3-0. Jag känner mig som en del av en stora, fantastisk, svart familj. Alla ska klä sig svart på söndag, vi ska mötas vi Råsunda och sen marschera till Nationalarenan. Det kommer bli en sån dag - en dag som sätter sig i hjärtat och som kommer påminna mig om så mycket glädje, kärlek och passion. 
 
Och jag fick frågan om att åka med på bortamatchen med Åtvidaberg för bara 200 kr från Black Army. Jag får se. Men en sak vet jag och det är att nu börjar den bästa tiden på året, den lyckligaste tiden, den mest äventyrliga tiden, den mest minnesvärda. Snart är det dags att sätta färg på Nationalarenan, vårat nya hem. Paint it black! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0