500 miles

Jag har så ont i magen. Vet inte om det är levern som leker sitt egna liv(en av alla 1000 biverkningar) men jag ska ta prover på levern nästa tisdag. Så länge får jag vara försiktig med vad jag stoppar i mig och dricka mycket vatten. Körde vid 11 idag, det gick otroligt bra. I tisdags och måndags påverkades min körning av att jag var så jäkla arg och ledsen. Men nu idag gick det så bra! Blev riktigt glad. Och snart är det dags för körskola. Uh, lite ångest inför det. 
 
Snart ska jag ut på en promenad och få tag i några jordubbar. Senare tänkte jag lägga in mobilbilder i datan eftersom datan är tom på nya bilder. Så länge får gamla bilder duga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0