Black Army

Äntligen händer det! Äntligen får jag det samtalet jag väntat på! Nu händer det grejer och det blir jag så himla glad över. Dock har jag ungefär 3-4 saker och måste bestämma mig för en, dock tror jag att jag redan vet vad jag vill välja. 
 
Idag är det ju matchdag i Gävle och hoppas på säsongens första seger så vi kan vara glada och se fram emot söndag på Na. Jag följer resan med Black Army från sängen. Illamåendet blir bättre men klarar fortfarande inte av att äta mer än två mål per dag, 10 timmar emellan. Fast idag åt jag "frukost" efter 12 och snart ska jag få i mig min middag som blir turkisk yoghurt med müsli. Nu sitter jag bara och laddar upp, saknar norra stå, tänker på alla underbara tider i Råsunda, längtar efter sommarens matcher, längtar efter 2 maj då Black Armys öl släpps! För mig är Black Army den bästa supporterklubben i AIK. Hörs senare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0