Fasta

Igår kväll fick jag lov att fasta från 20.00 till 10.00 imorse, anledningen var för att jag tog prover på förmiddagen idag för min medicin och min lever framför allt. Sen när jag kom hem packade jag direkt väskan och åkte till Stockholm. Hann knappt sitta när jag var förbi jobbet, på ett café och runt i Stockholm så helt plötsligt stod klockan på 15.00 och då slog det mig(och min mage) att jag inte ätit. Jag mår ofta illa på morgonen och har svårt att få i mig frukost förrän det är dags för lunch. Jag sprang till Coop på Centralen(tack för att dom öppnat där!!) och köpte en färdig fruktsallad och en banan. Satte mig och åt och sen åkte vidare. Jag har blivit riktigt usel på att äta regelbundet, hoppar över måltider och lever på banan. Jag måste verkligen skärpa mig.. 
 
Nu när jag kom till lägenheten och tog av mig jackan och koftan såg jag att hela min vänstra arm är extremt torr och helt röd. Troligen för medicinen. Jag smörjde in med med lotion och då började det svida så mycket att det kom en tårr. Åååh...
 
Bytte bakgrund på mobilen idag, älskar den här bilden. Du är så välkommen och jag hoppas du stannar länge i vår fina klubb, Kennedy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0