Hjälp

Jag vet ju faktiskt inte om det är min medicin eller om jag är sjuk på riktigt som gör att jag mått illa i nästan en vecka. Jag har iaf sagt att om det fortsätter i nästa vecka blir det besök hos doktorn. Jag fick i mig lite gröt och lingonsylt ikväll åtminstone. Längtar till fredag då jag kan dricka pepsi. Just nu ligger jag och kollar på The new adventures of old Christine. Men ska nog försöka sova strax. Imorgon ska jag ta ett bad och må bättre. Fa-an, jag har inte kunnat äta på en vecka! Helt sjukt att jag ätit två mål per dag med 8-12 timmar emellan.. Det måste ju gå över snart!!
 
Det här äter jag på kvällarna och på morgonen en frukostmacka. Mår dåligt av tanken om att jag inte äter något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0