Illa, jag mår illa

Varje morgon mår jag extremt illa, jag klarar inte av att äta förrän vid lunch. Jag kan också få "ryck" mitt på dagen och må illa, kräkilla. Vette fan varför men det skrämmer mig. Jag vill kunna äta frukost, lunch, middag och mellanmål. Men jag kan knappt äta frukost och lunch när jag mår så illa. 
 
Idag har det inget roligt väder här. Det har regnat sen klockan fem imorse då jag vaknade. 10 timmar regn, inte kul. Idag har jag fått jobb gjort, telefonmöte samt några dokument och planeringar fixade. Jag ska snart börja laga mat, vet inte om det är lunch eller middag, något där emellan iallafall. Och så måste jag diska, vilket jag verkligen inte har lust med när jag mår illa. Heja mig! Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0