Jag hoppas att marken du går på går sönder

Min högra lilltå är ur funktion. Mitt tålamod finns inte. Men jag är fortfarande hyfsat glad. Jag har världens bästa bästis. Vi tog en fin promenad i solen. Resten av dagen har jag kört bil. Typ. Ikväll ska jag ha ett Skype-möte med Malmö! Och juste, jag var på den värsta läkarundersökningen jag varit på. Hon stoppade in slängar i varje hål i mitt ansikte, drog i min tunga, sprutade in bedövning i min näsa så halva dagen har jag gått utan känsel i näsan. Och reslutatet? Inget fel. AH, blir galen. Nu ska jag ta hand om min lilltå och fokusera på allt annat än en liten människa som är så liten och patetisk. Kram!
 
Slänger upp lite bilder från grundskolan! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0