Kniper och rycker

Asså shiiiiiiiiit, jag är så nervöst taggad inför imorgon. Kan inte fatta att den dagen är äntligen här. Alla gnagare hatar men samtidigt älskar söndag den 7/4, hatar för att då säger vi hejdå till Råsunda på allvar, älskar för att det är hemmapremiär med över 44 000 AIKare. Bussmarschen kommer bli enorm. Och den kommer filmas uppifrån i en helikopter. Över 20 000 förväntas gå med i den marsch med helsvarta kläder. Jag är så laddad, vet inte hur jag ska kunna sova. Alarmet står på 8. Då ska mycket fixas. 

Min mage kniper så som den gjorde innan varje hemmamatch förra året, visste ni att jag bara missade en hemmamatch förra året och det var den 2 september!? Lycka. Nu är vi på vårat nya hem och jag kan knappt vänta! Historiskt år väntas nu. Imorgon är motståndet Syrianska. Det är många på Facebook som tror på 4-0, 5-0 osv. Men jag tycker inte man ska underskatta motståndet så hårt, om det inte är Djurgården såklart! Jag säger nog 3-1. 
 
Mina utslag på armarna blir värre och nu har min vänstra arm fått ryck - på riktigt. Jag satt och kollade på GG och såg hur min arm röck(?) till minst 5-10 gånger i rad okontrollerat. Jätte konstigt. Det har hänt så med mitt högra lår också, små ryck i låret. Förstår verkligen inte och jag vet inte vad jag ska göra. Det är okontrollerat så jag kan inte sluta medvetet. Hmm... Nu ska jag fixa mig och försöka somna innan 00! God natt kära ni! 
 
Jag vet inte heller hur det kommer bli med bilder. Troligen snor jag några från fotograferna för jag kommer inte direkt på med mobilen i hand. Men kanske tar några bilder inne på NA, under bussmarschen och efter matchen. Vi får se. Jag finns alltid och uppdaterar på Instagram! Ha det bra, vi hörs imorgon. Och då är det äntligen dags..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0